Inspiracje reklamowe

Dzisiejszy biznes nie istnieje bez branży reklamowej. Nie tylko dlatego, że daje pracę mnóstwu ludzi czy wzbudza czasem skrajne emocje. Jest brakującym ogniwem, które łączy producentów z konsumentami. Czy w pękającym w szwach rynku reklam może jeszcze zaistnieć jakaś nowa, świeża innowacyjna produkcja reklamowa? Co zrobić, by nasze filmy promocyjne stały się arcydziełami, nagradzanymi na festiwalach reklamy?

Malkontenci powtarzają jak mantrę, że wszystko już było, więc niby jak pozostać oryginalnym, a jednocześnie niezbyt kontrowersyjnym? A może właśnie w tym szaleństwie jest metoda! Kultura cywilizacji jest ponoć sinusoidą. Oznacza to tylko tyle, że stare trendy co jakiś czas wracają. Może, w takim razie, warto pochylić się nad historią, wykonać research nad tym, co było modne dwadzieścia, pięćdziesiąt czy nawet i więcej lat wcześniej. Postarać się podłapać ciekawy, ale jeszcze niezbyt popularny obecnie pomysł, ukłonić się w stronę dawnego.

jak stworzyc interesujace filmy reklamowe

Teraźniejsze filmy reklamowe są robione na jedno kopyto. Musi być przepych, mnóstwo scen, mnóstwo cięć, mnóstwo sklejek i kolorów, doprowadzających do oczopląsu. A gdyby tak spróbować powtykać w obecne filmy promocyjne trochę starej szkoły – to mógłby być bardzo ciekawy eksperyment i początek nowego, unikalnego stylu.

Ważna jest też inspiracja i myśl przewodnia. Zaskakujący pomysł może nas najść jak grom z jasnego nieba w zasadzie wszędzie, w najbardziej nieoczekiwanych miejscach, warto więc mieć zawsze ze sobą mały notatnik na ich spisywanie. Aby nakręcić dobre filmy reklamowe, wystarczy łut szczęścia i ciekawy pomysł, więc kamery w dłoń!

Tym zaś którzy nie chcą sami kręcić, a szukają studia realizującego naprawdę ciekawe filmy reklamowe, w Krakowie mogę polecić firmę https://Grandfox.pl/ – ich produkcja filmowa nigdy nie przechodzi niezauważona.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *